Вернуться   D3Scene.Ru Софт портал игр | Хаки | Проги | Статьи > Основные игры > WarCraft 3 > Dota
Присоединяйся к нам

Dota Обсуждение одной из самых популярных карт WarCraft 3



Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 21.10.2012, 09:40   #1
Освоившийся

 
Аватар для StoryOff
 
Регистрация: 18.03.2010
Адрес: 38
Сообщений: 900
Репутация: 353
Отправить сообщение для StoryOff с помощью Skype™
Автор По умолчанию

Dota 6.76



[Ссылки скрыты от гостей.]
- Unstable Concoction now explodes around you if you are killed while charging it up
- Goblin's Greed cap increased from 26 to 30

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Chilling Touch attack count increased from 2/3/4/5 to 3/4/5/6

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Magnetic Field no longer affects units other than Heroes and Structures

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Enfeeble cooldown decreased from 12 to 10
- Bane can now wake himself up from Nightmare with a subability





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength gain decreased from 2.7 to 2.4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength growth increased from 2.6 to 3.8
- Replaced Great Fortitude with a new skill
Stampede:
==========
Grants you and all allied player units on the map max movement speed and zero unit collision for a short duration. Any enemy units you or your allies come into collision with take some damage and get stunned. Enemies can only be affected by stampede impact once.

Duration: 3/4/5
Damage: 100/150/200 + 2x your str
Stun: 1.25 seconds
Stampede Collision AoE: 120

Cooldown: 65
Mancost: 50

Note: Does not affect magic immune enemies






[Ссылки скрыты от гостей.]
- Hand of God cooldown decreased from 120 to 140/130/120
- Penitence damage amplify increased from 7/14/21/28% to 8/16/24/32% (matches the slow values now)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Hookshot now pulls Clockwerk to allies instead of getting blocked by them
- Hookshot Aghanim's upgraded cooldown decreased from 15 to 12

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Brilliance Aura has twice the effect on Crystal Maiden

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Vacuum cooldown increased from 19 to 22

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Doom duration increased from 13 to 15 (and scepter from 14 to 16)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Trueshot Aura mechanics reworked


Trueshot Aura:
==============
Global Aura. Gives you and all allied ranged units a portion of your agility as bonus damage.

Bonus Damage: 14/18/22/26% of your agility as damage

Note: Can be toggled on and off to affect creeps or not

Ability Code: A2O2




- Changed how Marksmanship bonus agility is granted

Marksmanship:
=============
Passively provides bonus agility. If there are no nearby enemy heroes, your focus improves and the bonus agility is doubled.

Bonus Agility: 20/30/40 Agility
AOE: 375 (for double bonus)




[Ссылки скрыты от гостей.]
- Homing Missile distance required for max damage reduced from 2000 to 1500
- Homing Missile stun duration rescaled from 2.5 to 2.2/2.4/2.6/2.8
- Rocket Barrage damage increased from 11/14/17/20 to 11/15/19/23

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Ice Path creation delay increased from 0.4 to 0.5
- Ice Path manacost increased from 75 to 90

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Exorcism base ghost count increased from 4/10/18 to 4/12/21

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Tidebringer level 4 AoE increased from 500 to 600

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Laguna Blade cooldown rescaled from 90/70/50 to 70/60/50

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Mana Drain break threshold range increased from 850 to 1100
- Finger of Death cooldown rescaled from 170/105/40 to 160/100/40
- Finger of Death cast range increased from 700 to 900

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Lunar Blessing bonus damage increased from 14/20/26/32 to 14/22/30/38

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Shockwave distance increased from 700 to 1000
- Shockwave cooldown decreased from 11/10/9/8 to 10/9/8/7
- Shockwave cast range increased to match its travel distance (visual thing only)
- Skewer AoE increased from 95 to 125
- Skewer range increased from 800 to 1200
- Skewer now only considers heroes a valid target for dragging in consideration with its unit cap

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Poof cooldown decreased from 14/12/10/8 to 12/10/8/6
- Divided We Stand Aghanims upgrade now gives clones 100% stat sharing

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Elune's Arrow cooldown decreased from 20 to 17
- Moonlight Shadow manacost decreased from 175 to 75

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Cast animation time improved from 0.45 to 0.4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Rip Tide cooldown rescaled from 10 to 19/16/13/10

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Heartstopper Aura damage increased from 0.6/0.8/1/1.2% to 0.6/0.9/1.2/1.5%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Vendetta damage increased from 225/375/525 to 250/400/550

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Base Damage increased by 4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Movement speed increased from 300 to 310

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Multicast now increases cast range of Ignite by 150 per level, this is in addition to the existing AoE increase

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Purification cooldown decreased from 12 to 10
- Movement speed increased from 300 to 305

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Collision size decreased from 24 to 8

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fire Spirits duration increased from 12.5 to 16
- Fire Spirits can now be cast while using Sunray
- Fixed Supernova not working with Radiance aura (other auras work already)
- Supernova level 3 hit requirement increased from 9 to 10
- Sunray Reworked

- Sunray is no longer channeling and you can control like before with its direction as well as the use of the drift sub ability
- Sunray now also heals allies in the AoE for half of the amount
- Sunray no longer slows
- Sunray HP cost is now 3% per second instead of a one time 10% cost on cast
- Sunray base damage reduced from 20/30/40/50 to 16/24/32/40 (has same percentage components as before)
- Max channel time mechanic is the same (6 seconds and damage/heal increase per second channeled)

Sun Ray: A1YY
Sun Ray End: A1Z3
Sun Ray Drift: A205




- Icarus Dive Reworked

Icarus Dive:
=============
Dives forward in a looping arc, dealing moderate damage over time and slowing enemy units along the path. Dive can be canceled at any point by using Supernova or the sub ability. Casting your other spells does not interrupt it.

Travel Range: 1400
Travel Width: 500
Total Travel Time: 2 seconds

DPS: 10/30/50/70
Slow: 25%
Duration: 4
AOE: 200

Cooldown: 36
Manacost: 0
HP Cost: 15% of current HP

Icarus Dive: A1RJ
Icarus Dive End: A20N





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Base Damage increased by 5

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Life Drain break threshold range increased from 900 to 1100
- Nether Ward AoE increased from 700/1000/1300/1600 to 1600

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Eye of the Storm strike interval decreased from 0.85/0.75/0.6 to 0.75/0.65/0.55 (Scepter 0.65/0.55/0.45)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fade Bolt damage decreased from 75/150/225/300 to 70/140/210/280

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Global Silence cooldown decreased from 160 to 140
- Global Silence duration decreased from 3/4.5/6 to 4/5/6
- Base Intelligence increased by 6
- Base Damage reduced by 6
- Curse of the Silent duration rescaled from 5/6/7/8 to 6
- Curse of the Silent hp drain rescaled from 20/30/40/50 to 20/35/50/65
- Curse of the Silent mana drain rescaled from 10/15/20/25 to 8/16/24/32
- Int Steal moved from Last Word back to Glaives of Wisdom
- Glaives of Wisdom now steals Intelligence from outside of the AOE if Silencer gets the kill
* Int Steal aoe increased from 850 to the standard 900 aoe range
- Last Word replaced with new active skill

Last Word:
==========
Targets an enemy unit placing a debuff on it. While the debuff is active, casting any spell casuses the target to become silenced and take damage. If the duration of the debuff runs out without the target casting a spell, it will still take damage and be silenced but also be disarmed.

Debuff Duration: 5

Damage: 150/200/250/300
Silence/Disarm Duration: 3/4/5/6

Cast Range: 900
Cooldown: 36/28/20/12
Manacost: 100

Note: You have basic vision over the last word target while the initial buff is on them

Ability Code: A2NT





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Assassinate cast range increased from 1500/2000/2500 to 2000/2500/3000
- Headshot procs cannot be evaded (the entire attack gets through)
- Headshot chance from 25/30/35/40 to 40
- Headshot damage from 30/45/60/75 to 15/40/65/90
- Headshot ministun from 0.01/0.1/0.2/0.2 to 0.25
- Shrapnel provides vision in the targeted area
- Shrapnel cast range increased from 1200 to 1800

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Psionic Trap now requires a buildup time to reach it's maximum slow. Starts at 30% and increases by 5% each second until it reaches 50%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Metamorphosis bonus damage increased from 15/30/45/60 to 20/40/60/80

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Ravage damage decreased from 250/350/450 to 200/325/450

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength growth increased from 2.8 to 3.3
- Living Armor HP regen increased from 4/6/8/10 to 4/7/10/13

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Venomous Gale manacost rescaled from 90/105/120/135 to 125
- Venomous Gale initial damage rescaled from 50/70/70/100 to 25/50/75/100
- Venomous Gale damage per tick increased from 10/20/40/50 to 15/30/45/60
- Poison Sting duration rescaled from 7 to 6/7/8/9

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Infernal attack damage increased from 50/75/100 to 75/100/125

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Arctic Burn debuff duration increased from 4 to 5
- Cold Embrace cooldown rescaled from 14 to 17/16/15/14
- Splinter Blast initial projectile speed improved from 1.5 to 1.35 seconds
- Winter's Curse cooldown rescaled from 90 to 90/80/70

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Death Ward Aghanim's upgrade changed from 3 target split attack to 5 target bounce
- Death Ward multi attack bounce AoE increased from 550 to 650
- Death Ward cooldown decreased from 90 to 80

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Thundergod's Wrath damage increased from 210/335/460 to 225/350/475
- Thundergod's Wrath Aghanim's damage increased from 400/500/600 to 440/540/640



[Ссылки скрыты от гостей.]
- Price decreased from 500 to 450
- Move speed bonus from 55 to 50

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased form 65 to 60

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 80 to 75

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Armlet cooldown increased from 1 to 2 seconds

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Recipe reworked

Old Force Staff:
============
Requires:
Staff of Wizardry (1000)
Quarterstaff (900)
Recipe (500)
Total: 2400

Grants:
+10 Intelligence
+10 Damage
+10 Attack Speed
Force (600 units forward, 25 mana, 20 cd, 800 cast range)


New Force Staff:
=============
Requires:
Staff of Wizardry (1000)
Ring of Regeneration (350)
Recipe (1000)
Total: 2350

Grants:
+10 Intelligence
+3 Regeneration
Force (600 units forward, 25 mana, 20 cd, 800 cast range)




[Ссылки скрыты от гостей.]
- Recipe cost decreased from 155 to 145

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Cast range increased from 800 to 1200
- Slow increased from 50 to 60%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fade time decreased from 2.75 to 2.6


* Added a new game mode -TagTeam (-tt)

Tag Team:
==========
You are assigned two random heroes (different hero classes). You choose which to start the game with. You start with the same bonus gold as all random.

You have an ability that lets you swap heroes, has a 3 minute cooldown. You can swap while your current hero is dead to resume with the other hero.

Any gold you gain is added to both heroes. Any gold you lose on current hero is lost on the other hero as well.

Each hero has their own independent item inventories. Each time you swap heroes, the XP gain is synchronized.

You have to be in the fountain to swap heroes (use -tt)





* Removed some residual caster unit vision from various misc abilities

There are various abilities that use caster units in a way that unintentionally provides extra unobstructed vision. These are the abilities that have been fixed:

Unstable Concoction: 400 flying aoe on projectile and 3.34 sec at impact
Ice Shards: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Chakram: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Phantasm: 1000 flying (reduced to 400) for 1.13 seconds
Pit of Malice: 800 flying for 7 seconds
Waveform: 1000 flying during travel (still has basic vision)
Storm Bolt: 800 flying on projectile (reduced to 225) and 3.34 sec at impact (removed)
Mirror Image: 1000 flying (reduced to 400) for 0.73
Spirit Lance: 800 flying on projectile and 3.34 sec at impact
Requiem of Souls: 1000 ground at each affected target location for 5 seconds
Spectral Dagger: 500 flying (reduced to 200)
Sunder: 1800 flying at both source and target for 3.2 sec
Venomous Gale: 800 flying (reduced to 400)
Earthbind: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Mystic Snake: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at end (removed)
Dream Coil: 1000 flying for 6/8 seconds
Shackleshot: 800 flying on projectile (reduced to 200) and 3.34 sec at impact (removed)
Wall of Replica: 800 flying along the wall length (reduced to 200 ground)
Flamebreak: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Deafening Blast: 1200/800 flying on projectile and 1.75 sec at impact
Ghost Ship: 800 flying on projectile (reduced to 400) and 3.34 sec after expiration (removed)

These changes are not done with the direct intention of nerfing or buffing specific heroes. The goal here is to reduce the number of spells that provide excessive vision gamewide (with arbitrary durations in many cases) that were either unintended or not a necessity in the ability's functionality. By fixing or reducing the excess flying vision some of these spell caster units provide, the viability of juking as a mechanic in the game is improved a bit more. That being said, if you feel like specific abilities have strong/valuable gameplay that has grown around them over time and are worth reconsidering, please send your feedback. If there are other abilities you think should have reduced vision, please send that feedback as well.




* Fixed some more dagger/heart issues with Tempest Double
* Fixed a rounding issue with Nethertoxin
* Fixed a rare permabash bug with Tempest Double
* Fixed initial spawn size of Fire Spirit units (visual)
* Fixed some bugs with Shadow Amulet interaction with enemy spells
* Fixed a fatal error with Time Walk


















Как вилат и обещал, снайпера нихуёво так апнули.
С кентом еще что-то намутили. 99% шанс, что в д2 следующий герой- как раз кентавр будет.
И на десерт 100% прирост статов клонам Гео с аганимом!! фак е.
  Ответить с цитированием Наверх
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AcidFlash (21.10.2012), nek345 (21.10.2012), SoulBurn (21.10.2012)
Старый 21.10.2012, 09:57   #2
Освоившийся
 
Аватар для DIZZo
 
Регистрация: 23.11.2010
Адрес: Алма-Ата
Сообщений: 872
Репутация: 653
Отправить сообщение для DIZZo с помощью ICQ Отправить сообщение для DIZZo с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от StoryOff Посмотреть сообщение
Boots of Speed
- Price decreased from 500 to 450
- Move speed bonus from 55 to 50

Arcane Boots
- Move speed bonus decreased form 65 to 60

Phase Boots
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

Power Treads
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

Tranquil Boots
- Move speed bonus decreased from 80 to 75
Это что за нах ?) собирайте тревел нах)
__________________
Мои Insta: [Ссылки скрыты от гостей.]
Бомжы, хватить редачить подписи !)
  Ответить с цитированием Наверх
Пользователь сказал cпасибо:
nek345 (21.10.2012)
Старый 21.10.2012, 10:31   #3
Матерый

 
Аватар для Evgesh42
 
Регистрация: 09.02.2012
Адрес: ИПОНЕЯ
Сообщений: 216
Репутация: 274
Отправить сообщение для Evgesh42 с помощью ICQ Отправить сообщение для Evgesh42 с помощью AIM Отправить сообщение для Evgesh42 с помощью MSN Отправить сообщение для Evgesh42 с помощью Yahoo Отправить сообщение для Evgesh42 с помощью Skype™
По умолчанию

по списку следующая медуза же,но пасаны не отрицают что будет кент ;)
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 11:22   #4
Старожил

 
Аватар для NetsWard
 
Регистрация: 18.12.2011
Сообщений: 896
Репутация: 127
По умолчанию

дайте русский ченжлог
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 11:28   #5
Освоившийся

 
Аватар для StoryOff
 
Регистрация: 18.03.2010
Адрес: 38
Сообщений: 900
Репутация: 353
Отправить сообщение для StoryOff с помощью Skype™
Автор По умолчанию

Карта только вышла, юзай translate.ru, хотя тут и без перевода всё понятно.
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 12:13   #6
Матерый
 
Аватар для nek345
 
Регистрация: 02.12.2011
Адрес: Москва
Сообщений: 403
Репутация: 65
Отправить сообщение для nek345 с помощью Skype™
По умолчанию

жаль что не на русском но всё равно ставлю +
  Ответить с цитированием Наверх
Пользователь сказал cпасибо:
StoryOff (21.10.2012)
Старый 21.10.2012, 12:15   #7
Освоившийся

 
Аватар для StoryOff
 
Регистрация: 18.03.2010
Адрес: 38
Сообщений: 900
Репутация: 353
Отправить сообщение для StoryOff с помощью Skype™
Автор По умолчанию

Как переведут- обязательно выложу. Если кто-то раньше меня этого не сделает, офк.
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 12:24   #8
Mr. Pink


 
Аватар для Desu_Is_A_Lie
 
Регистрация: 08.11.2009
Адрес: Tver', Russian Federation
Сообщений: 608
Репутация: 300
Отправить сообщение для Desu_Is_A_Lie с помощью ICQ Отправить сообщение для Desu_Is_A_Lie с помощью MSN
По умолчанию

__________________

[Ссылки скрыты от гостей.]
Live while you can

  Ответить с цитированием Наверх
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AcidFlash (21.10.2012), Bosotea (21.10.2012)
Старый 21.10.2012, 12:24   #9
Матерый

 
Аватар для -ExotiC-
 
Регистрация: 20.11.2011
Сообщений: 343
Репутация: 254
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Evgesh42 Посмотреть сообщение
по списку следующая медуза же,но пасаны не отрицают что будет кент ;)
Сразу оба.
__________________
[Ссылки скрыты от гостей.]
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 13:28   #10
Освоившийся
 
Аватар для DIZZo
 
Регистрация: 23.11.2010
Адрес: Алма-Ата
Сообщений: 872
Репутация: 653
Отправить сообщение для DIZZo с помощью ICQ Отправить сообщение для DIZZo с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от StoryOff Посмотреть сообщение

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Unstable Concoction now explodes around you if you are killed while charging it up
- Goblin's Greed cap increased from 26 to 30

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Chilling Touch attack count increased from 2/3/4/5 to 3/4/5/6

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Magnetic Field no longer affects units other than Heroes and Structures

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Enfeeble cooldown decreased from 12 to 10
- Bane can now wake himself up from Nightmare with a subability





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength gain decreased from 2.7 to 2.4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength growth increased from 2.6 to 3.8
- Replaced Great Fortitude with a new skill
Stampede:
==========
Grants you and all allied player units on the map max movement speed and zero unit collision for a short duration. Any enemy units you or your allies come into collision with take some damage and get stunned. Enemies can only be affected by stampede impact once.

Duration: 3/4/5
Damage: 100/150/200 + 2x your str
Stun: 1.25 seconds
Stampede Collision AoE: 120

Cooldown: 65
Mancost: 50

Note: Does not affect magic immune enemies






[Ссылки скрыты от гостей.]
- Hand of God cooldown decreased from 120 to 140/130/120
- Penitence damage amplify increased from 7/14/21/28% to 8/16/24/32% (matches the slow values now)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Hookshot now pulls Clockwerk to allies instead of getting blocked by them
- Hookshot Aghanim's upgraded cooldown decreased from 15 to 12

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Brilliance Aura has twice the effect on Crystal Maiden

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Vacuum cooldown increased from 19 to 22

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Doom duration increased from 13 to 15 (and scepter from 14 to 16)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Trueshot Aura mechanics reworked


Trueshot Aura:
==============
Global Aura. Gives you and all allied ranged units a portion of your agility as bonus damage.

Bonus Damage: 14/18/22/26% of your agility as damage

Note: Can be toggled on and off to affect creeps or not

Ability Code: A2O2




- Changed how Marksmanship bonus agility is granted

Marksmanship:
=============
Passively provides bonus agility. If there are no nearby enemy heroes, your focus improves and the bonus agility is doubled.

Bonus Agility: 20/30/40 Agility
AOE: 375 (for double bonus)




[Ссылки скрыты от гостей.]
- Homing Missile distance required for max damage reduced from 2000 to 1500
- Homing Missile stun duration rescaled from 2.5 to 2.2/2.4/2.6/2.8
- Rocket Barrage damage increased from 11/14/17/20 to 11/15/19/23

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Ice Path creation delay increased from 0.4 to 0.5
- Ice Path manacost increased from 75 to 90

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Exorcism base ghost count increased from 4/10/18 to 4/12/21

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Tidebringer level 4 AoE increased from 500 to 600

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Laguna Blade cooldown rescaled from 90/70/50 to 70/60/50

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Mana Drain break threshold range increased from 850 to 1100
- Finger of Death cooldown rescaled from 170/105/40 to 160/100/40
- Finger of Death cast range increased from 700 to 900

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Lunar Blessing bonus damage increased from 14/20/26/32 to 14/22/30/38

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Shockwave distance increased from 700 to 1000
- Shockwave cooldown decreased from 11/10/9/8 to 10/9/8/7
- Shockwave cast range increased to match its travel distance (visual thing only)
- Skewer AoE increased from 95 to 125
- Skewer range increased from 800 to 1200
- Skewer now only considers heroes a valid target for dragging in consideration with its unit cap

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Poof cooldown decreased from 14/12/10/8 to 12/10/8/6
- Divided We Stand Aghanims upgrade now gives clones 100% stat sharing

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Elune's Arrow cooldown decreased from 20 to 17
- Moonlight Shadow manacost decreased from 175 to 75

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Cast animation time improved from 0.45 to 0.4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Rip Tide cooldown rescaled from 10 to 19/16/13/10

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Heartstopper Aura damage increased from 0.6/0.8/1/1.2% to 0.6/0.9/1.2/1.5%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Vendetta damage increased from 225/375/525 to 250/400/550

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Base Damage increased by 4

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Movement speed increased from 300 to 310

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Multicast now increases cast range of Ignite by 150 per level, this is in addition to the existing AoE increase

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Purification cooldown decreased from 12 to 10
- Movement speed increased from 300 to 305

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Collision size decreased from 24 to 8

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fire Spirits duration increased from 12.5 to 16
- Fire Spirits can now be cast while using Sunray
- Fixed Supernova not working with Radiance aura (other auras work already)
- Supernova level 3 hit requirement increased from 9 to 10
- Sunray Reworked

- Sunray is no longer channeling and you can control like before with its direction as well as the use of the drift sub ability
- Sunray now also heals allies in the AoE for half of the amount
- Sunray no longer slows
- Sunray HP cost is now 3% per second instead of a one time 10% cost on cast
- Sunray base damage reduced from 20/30/40/50 to 16/24/32/40 (has same percentage components as before)
- Max channel time mechanic is the same (6 seconds and damage/heal increase per second channeled)

Sun Ray: A1YY
Sun Ray End: A1Z3
Sun Ray Drift: A205




- Icarus Dive Reworked

Icarus Dive:
=============
Dives forward in a looping arc, dealing moderate damage over time and slowing enemy units along the path. Dive can be canceled at any point by using Supernova or the sub ability. Casting your other spells does not interrupt it.

Travel Range: 1400
Travel Width: 500
Total Travel Time: 2 seconds

DPS: 10/30/50/70
Slow: 25%
Duration: 4
AOE: 200

Cooldown: 36
Manacost: 0
HP Cost: 15% of current HP

Icarus Dive: A1RJ
Icarus Dive End: A20N





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Base Damage increased by 5

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Life Drain break threshold range increased from 900 to 1100
- Nether Ward AoE increased from 700/1000/1300/1600 to 1600

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Eye of the Storm strike interval decreased from 0.85/0.75/0.6 to 0.75/0.65/0.55 (Scepter 0.65/0.55/0.45)

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fade Bolt damage decreased from 75/150/225/300 to 70/140/210/280

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Global Silence cooldown decreased from 160 to 140
- Global Silence duration decreased from 3/4.5/6 to 4/5/6
- Base Intelligence increased by 6
- Base Damage reduced by 6
- Curse of the Silent duration rescaled from 5/6/7/8 to 6
- Curse of the Silent hp drain rescaled from 20/30/40/50 to 20/35/50/65
- Curse of the Silent mana drain rescaled from 10/15/20/25 to 8/16/24/32
- Int Steal moved from Last Word back to Glaives of Wisdom
- Glaives of Wisdom now steals Intelligence from outside of the AOE if Silencer gets the kill
* Int Steal aoe increased from 850 to the standard 900 aoe range
- Last Word replaced with new active skill

Last Word:
==========
Targets an enemy unit placing a debuff on it. While the debuff is active, casting any spell casuses the target to become silenced and take damage. If the duration of the debuff runs out without the target casting a spell, it will still take damage and be silenced but also be disarmed.

Debuff Duration: 5

Damage: 150/200/250/300
Silence/Disarm Duration: 3/4/5/6

Cast Range: 900
Cooldown: 36/28/20/12
Manacost: 100

Note: You have basic vision over the last word target while the initial buff is on them

Ability Code: A2NT





[Ссылки скрыты от гостей.]
- Assassinate cast range increased from 1500/2000/2500 to 2000/2500/3000
- Headshot procs cannot be evaded (the entire attack gets through)
- Headshot chance from 25/30/35/40 to 40
- Headshot damage from 30/45/60/75 to 15/40/65/90
- Headshot ministun from 0.01/0.1/0.2/0.2 to 0.25
- Shrapnel provides vision in the targeted area
- Shrapnel cast range increased from 1200 to 1800

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Psionic Trap now requires a buildup time to reach it's maximum slow. Starts at 30% and increases by 5% each second until it reaches 50%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Metamorphosis bonus damage increased from 15/30/45/60 to 20/40/60/80

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Ravage damage decreased from 250/350/450 to 200/325/450

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Strength growth increased from 2.8 to 3.3
- Living Armor HP regen increased from 4/6/8/10 to 4/7/10/13

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Venomous Gale manacost rescaled from 90/105/120/135 to 125
- Venomous Gale initial damage rescaled from 50/70/70/100 to 25/50/75/100
- Venomous Gale damage per tick increased from 10/20/40/50 to 15/30/45/60
- Poison Sting duration rescaled from 7 to 6/7/8/9

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Infernal attack damage increased from 50/75/100 to 75/100/125

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Arctic Burn debuff duration increased from 4 to 5
- Cold Embrace cooldown rescaled from 14 to 17/16/15/14
- Splinter Blast initial projectile speed improved from 1.5 to 1.35 seconds
- Winter's Curse cooldown rescaled from 90 to 90/80/70

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Death Ward Aghanim's upgrade changed from 3 target split attack to 5 target bounce
- Death Ward multi attack bounce AoE increased from 550 to 650
- Death Ward cooldown decreased from 90 to 80

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Thundergod's Wrath damage increased from 210/335/460 to 225/350/475
- Thundergod's Wrath Aghanim's damage increased from 400/500/600 to 440/540/640



[Ссылки скрыты от гостей.]
- Price decreased from 500 to 450
- Move speed bonus from 55 to 50

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased form 65 to 60

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 60 to 55

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Move speed bonus decreased from 80 to 75

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Armlet cooldown increased from 1 to 2 seconds

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Recipe reworked

Old Force Staff:
============
Requires:
Staff of Wizardry (1000)
Quarterstaff (900)
Recipe (500)
Total: 2400

Grants:
+10 Intelligence
+10 Damage
+10 Attack Speed
Force (600 units forward, 25 mana, 20 cd, 800 cast range)


New Force Staff:
=============
Requires:
Staff of Wizardry (1000)
Ring of Regeneration (350)
Recipe (1000)
Total: 2350

Grants:
+10 Intelligence
+3 Regeneration
Force (600 units forward, 25 mana, 20 cd, 800 cast range)




[Ссылки скрыты от гостей.]
- Recipe cost decreased from 155 to 145

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Cast range increased from 800 to 1200
- Slow increased from 50 to 60%

[Ссылки скрыты от гостей.]
- Fade time decreased from 2.75 to 2.6


* Added a new game mode -TagTeam (-tt)

Tag Team:
==========
You are assigned two random heroes (different hero classes). You choose which to start the game with. You start with the same bonus gold as all random.

You have an ability that lets you swap heroes, has a 3 minute cooldown. You can swap while your current hero is dead to resume with the other hero.

Any gold you gain is added to both heroes. Any gold you lose on current hero is lost on the other hero as well.

Each hero has their own independent item inventories. Each time you swap heroes, the XP gain is synchronized.

You have to be in the fountain to swap heroes (use -tt)





* Removed some residual caster unit vision from various misc abilities

There are various abilities that use caster units in a way that unintentionally provides extra unobstructed vision. These are the abilities that have been fixed:

Unstable Concoction: 400 flying aoe on projectile and 3.34 sec at impact
Ice Shards: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Chakram: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Phantasm: 1000 flying (reduced to 400) for 1.13 seconds
Pit of Malice: 800 flying for 7 seconds
Waveform: 1000 flying during travel (still has basic vision)
Storm Bolt: 800 flying on projectile (reduced to 225) and 3.34 sec at impact (removed)
Mirror Image: 1000 flying (reduced to 400) for 0.73
Spirit Lance: 800 flying on projectile and 3.34 sec at impact
Requiem of Souls: 1000 ground at each affected target location for 5 seconds
Spectral Dagger: 500 flying (reduced to 200)
Sunder: 1800 flying at both source and target for 3.2 sec
Venomous Gale: 800 flying (reduced to 400)
Earthbind: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Mystic Snake: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at end (removed)
Dream Coil: 1000 flying for 6/8 seconds
Shackleshot: 800 flying on projectile (reduced to 200) and 3.34 sec at impact (removed)
Wall of Replica: 800 flying along the wall length (reduced to 200 ground)
Flamebreak: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Deafening Blast: 1200/800 flying on projectile and 1.75 sec at impact
Ghost Ship: 800 flying on projectile (reduced to 400) and 3.34 sec after expiration (removed)

These changes are not done with the direct intention of nerfing or buffing specific heroes. The goal here is to reduce the number of spells that provide excessive vision gamewide (with arbitrary durations in many cases) that were either unintended or not a necessity in the ability's functionality. By fixing or reducing the excess flying vision some of these spell caster units provide, the viability of juking as a mechanic in the game is improved a bit more. That being said, if you feel like specific abilities have strong/valuable gameplay that has grown around them over time and are worth reconsidering, please send your feedback. If there are other abilities you think should have reduced vision, please send that feedback as well.




* Fixed some more dagger/heart issues with Tempest Double
* Fixed a rounding issue with Nethertoxin
* Fixed a rare permabash bug with Tempest Double
* Fixed initial spawn size of Fire Spirit units (visual)
* Fixed some bugs with Shadow Amulet interaction with enemy spells
* Fixed a fatal error with Time Walk


















Как вилат и обещал, снайпера нихуёво так апнули.
С кентом еще что-то намутили. 99% шанс, что в д2 следующий герой- как раз кентавр будет.
И на десерт 100% прирост статов клонам Гео с аганимом!! фак е.
о с 13 до 15 (со скипетром с 14 до 16)

Drow Ranger
- Trueshot Aura была переработана

Trueshot Aura:
==============
Глобальная аура. Дает всем Вашим стрелковым союзникам бонусный урон в зависимости от ловкости Drow Ranger

Бонусный урон: 14/18/22/26% ловкости Drow Ranger

Замечание: Может быть включено или выключено для крипов.

- Marksmanship бонусная ловкость увеличена!

Marksmanship:
=============
Пассивный бонус. Если поблизости нету вражеских героев, то Drow Ranger фокуссируется сильнее и ее бонусная ловкость удваивается!

Бонус ловкости: 20/30/40 ловкости
Двойной бонус ловкости: 40/60/80
Радиус: 375 (Для двойного бонуса)

Gyrocopter
- Homing Missile расстояние для максимального урона уменьшено с 2000 до 1500
- Homing Missile время действия стана изменено с 2.5 до 2.2/2.4/2.6/2.8
- Rocket Barrage урон увеличен с 11/14/17/20 до 11/15/19/23

Jakiro
- Ice Path время каста увеличено с 0.4 до 0.5
- Ice Path манакост увеличен с 75 до 90

Death Prophet
- Exorcism базовое количество духов изменено с 4/10/18 до 4/12/21

Kunkka
- Tidebringer 4 уровня радиус действия увеличен с 500 до 600

Lina
- Laguna Blade кулдаун уменьшен с 90/70/50 до 70/60/50

Lion
- Mana Drain радиус увеличен с 850 до 1100
- Finger of Death кулдаун уменьшен с 170/105/40 до 160/100/40
- Finger of Death радиус качта увеличен с 700 до 900

Luna
- Lunar Blessing бонусный урон увеличен с 14/20/26/32 до 14/22/30/38

Magnataur
- Shockwave дистанция увеличена с 700 до 1000
- Shockwave кулдаун уменьшен с 11/10/9/8 до 10/9/8/7
- Shockwave радиус каста теперь визуально совпадает и физикой
- Skewer АоЕ радиус увеличен с 95 до 125
- Skewer радиус увеличен с 800 до 1200
- Skewer теперь можно использовать лишь на героя

Meepo
- Poof кулдаун уменьшен с 14/12/10/8 до 12/10/8/6
- Divided We Stand Aghanims upgrade теперь дает клонам 100% совпадение стат

Mirana
- Elune's Arrow кулдаун уменьшен с 20 до 17
- Moonlight Shadow манакост уменьшен с 175 до 75!

Morphling
- Анимация каста изменена с 0.45 до 0.4

Naga Siren
- Rip Tide кулдаун изменен с 10 до 19/16/13/10

Necrolyte
- Heartstopper Aura урон увеличен с 0.6/0.8/1/1.2% до 0.6/0.9/1.2/1.5%

Nyx Assassin
- Vendetta урон увеличен c 225/375/525 до 250/400/550

Weaver
- Базовый урон увеличен на 4

Outworld Destroyer
- Скорость бега (полета) увеличена с 300 до 310

Ogre Magi
- Multicast теперь увеличивает радиус каста Ignite на 150 за уровень, в дополнение к этому увеличивается и AoE

Omniknight
- Purification кулдаун уменьшен с 12 до 10
- Скорость бега увеличена с 300 до 305

Phantom Lancer
- Collision size уменьшен с 24 до 8

Phoenix
- Fire Spirits время действия увеличено с 12.5 до 16
- Fire Spirits теперь могут быть скастованы во время Sunray
- Supernova теперь работает с Radiance aura
- Supernova level 3 теперь ломается с 10 ударов вместо 9
- Sunray переработан

- Sunray теперь не имеет времени каста и вы можете управлять направлением
- Sunray теперь также лечит союзников в 50% AOE
- Sunray не замедляет
- Sunray теперь требует 3% HP в секунду, вместо 10% на 1 использование
- Sunray базовый урон уменьшен с 20/30/40/50 до 16/24/32/40
- Максимальное время действия не изменено (6 секунд)

- Icarus Dive переработан

Icarus Dive:
=============
Наносит средний урон с течением времени и замедляет вражеских юнитов на пути. Погружение может быть отменено в любой момент с помощью Supernova или другой subability. Использование других спеллов не прервет действие.

Радиес путешествия: 1400
Ширина путешествия: 500
Общее время путешествия: 2 seconds

ДПС: 10/30/50/70
Замедление: 25%
Время действия: 4
АоЕ: 200

Кулдаун: 36
Манакост: 0
HPкост: 15% ХП в момент каста


Puck
- Базовый урон увеличен на 5

Pugna
- Life Drain радиус разрыва увеличен с 900 до 1100
- Nether Ward AoE увеличен с 700/1000/1300/1600 до 1600

Razor
- Eye of the Storm бьет с интервалом вместо 0.85/0.75/0.6 в 0.75/0.65/0.55 (С Аганимом - 0.65/0.55/0.45)

Rubick
- Fade Bolt урон уменьшен с 75/150/225/300 до 70/140/210/280

Silencer
- Global Silence кулдаун уменьшен с 160 до 140
- Global Silence время действия изменено с 3/4.5/6 до 4/5/6
- Базовый интеллект увеличен на 6
- Базовый урон уменьшен на 6
- Curse of the Silent время действия изменено с 5/6/7/8 до 6
- Curse of the Silent отсос ХП увеличен с 20/30/40/50 до 20/35/50/65
- Curse of the Silent отсос МАНЫ изменен с 10/15/20/25 до 8/16/24/32
- Int Steal передвинут с Last Word обратно на Glaives of Wisdom
- Glaives of Wisdom теперь воруем Интеллект, если убивает в радиусе АоЕ
* Int Steal радиус увеличен с 850 до 900
- Last Word заменен новым активным скиллом

Last Word:
==========
Помечает вражескую цель и вешает на нее дебафф. Каждый раз, когда дебафф активен, эта цель после каждого каста спелла будет получать немоту и уроню А если время действия дебаффа окончится, но противник ничего не скастовал, по он также получит немоту, урон а также обезоруживание.

Время действия дебаффа: 5

Урон: 150/200/250/300
Время действия немоты/обезоруживания: 3/4/5/6

Радиус каста: 900
Кулдаун: 36/28/20/12
Манакост: 100


Sniper
- Assassinate радиус каста увеличен с 1500/2000/2500 до 2000/2500/3000
- От Headshot теперь нельзя уклониться
- Headshot шанс увеличен с 25/30/35/40 до 40
- Headshot урон изменен с 30/45/60/75 до 15/40/65/90
- Headshot микростан увеличен с 0.01/0.1/0.2/0.2 до 0.25
- Shrapnel дает видимость области
- Shrapnel радиус каста увеличен с 1200 до 1800

Templar Assassin
- Psionic Trap теперь требует времени для того, чтобы замедлить цель на 50%. Т. е., начиная с 30%, замедление увеличивается каждую секунду на 5%, пока не достигнет 50%

Terrorblade
- Metamorphosis бонусный урон увеличен с 15/30/45/60 до 20/40/60/80

Tidehunter
- Ravage урон уменьшен с 250/350/450 до 200/325/450

Treant Protector
- Прирост силы увеличен с 2.8 до 3.3
- Living Armor восстановление ХП увеличено с 4/6/8/10 до 4/7/10/13

Venomancer
- Venomous Gale манакост изменен с 90/105/120/135 до 125
- Venomous Gale урон изменен с 50/70/70/100 до 25/50/75/100
- Venomous Gale урона ДОТа увеличен с 10/20/40/50 to 15/30/45/60
- Poison Sting время действия изменено с 7 до 6/7/8/9

Warlock
- Infernal урон увеличен с 50/75/100 до 75/100/125

Winter Wyvern
- Arctic Burn время действия дебаффа увеличено с 4 до 5
- Cold Embrace кулдаун изменен с 14 до 17/16/15/14
- Splinter Blast initial projectile speed improved from 1.5 to 1.35 seconds
- Winter's Curse кулдаун изменен с 90 до 90/80/70

Witch Doctor
- Death Ward Aghanim's количество целей увеличено с 3 до 5
- Death Ward Радиус мультиатаки увеличен с 550 до 650
- Death Ward кулдаун уменьшен с 90 до 80

Zeus
- Thundergod's Wrath урон увеличен с 210/335/460 до 225/350/475
- Thundergod's Wrath Aghanim's урон увеличен с 400/500/600 до 440/540/640



Предметы:
Boots of Speed
- Стоимость уменьшена с 500 to 450
- Бонусная скорость уменьшена с 55 до 50

Arcane Boots
- Бонусная скорость уменьшена с 65 до 60

Phase Boots
- Бонусная скорость уменьшена с 60 до 55

Power Treads
- Бонусная скорость уменьшена с 60 до 55

Tranquil Boots
- Бонусная скорость уменьшена с 80 до 75

Armlet of Mordiggian
- Кулдаун увеличен с 1 до 2 секунд

Force Staff
- Переработан рецепт

Новый Force Staff:
=============
Требует:
Staff of Wizardry (1000)
Ring of Regeneration (350)
Рецепт (1000)
Общая стоимость: 2350

Бонусы:
+10 Интеллекта
+3 Регенерации
"Толкнуть" (600 units forward, 25 mana, 20 cd, 800 cast range)

Null Talisman
- Стоимость рецепта изменена со 155 до 145

Rod of Atos
- Радиус каста увеличен с 800 до 1200
- Замедление увеличено с 50% до 60%

Shadow Amulet
- Задержка перед исчезновением уменьшена с 2.75 до 2.6
__________________
Мои Insta: [Ссылки скрыты от гостей.]
Бомжы, хватить редачить подписи !)
  Ответить с цитированием Наверх
Пользователь сказал cпасибо:
StoryOff (21.10.2012)
Старый 21.10.2012, 13:32   #11
Освоившийся

 
Аватар для StoryOff
 
Регистрация: 18.03.2010
Адрес: 38
Сообщений: 900
Репутация: 353
Отправить сообщение для StoryOff с помощью Skype™
Автор По умолчанию

Сам перевел?)
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 13:39   #12
Освоившийся
 
Аватар для DIZZo
 
Регистрация: 23.11.2010
Адрес: Алма-Ата
Сообщений: 872
Репутация: 653
Отправить сообщение для DIZZo с помощью ICQ Отправить сообщение для DIZZo с помощью Skype™
По умолчанию

Нет) dota2точкаru запостили первыми)
__________________
Мои Insta: [Ссылки скрыты от гостей.]
Бомжы, хватить редачить подписи !)
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 13:42   #13
Освоившийся

 
Аватар для StoryOff
 
Регистрация: 18.03.2010
Адрес: 38
Сообщений: 900
Репутация: 353
Отправить сообщение для StoryOff с помощью Skype™
Автор По умолчанию

Ясно )
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 13:43   #14
Заблокирован
 
Аватар для Panda
 
Регистрация: 11.09.2012
Адрес: Киев
Сообщений: 94
Репутация: 261
По умолчанию

проснулся бы я раньше - перевёл бы, мне практика не помешает, но увы)
  Ответить с цитированием Наверх
Старый 21.10.2012, 13:44   #15
Освоившийся
 
Аватар для DIZZo
 
Регистрация: 23.11.2010
Адрес: Алма-Ата
Сообщений: 872
Репутация: 653
Отправить сообщение для DIZZo с помощью ICQ Отправить сообщение для DIZZo с помощью Skype™
По умолчанию

mooduck, тут нету перевода)
Цитата:
Сообщение от StoryOff Посмотреть сообщение
* Added a new game mode -TagTeam (-tt)

Tag Team:
==========
You are assigned two random heroes (different hero classes). You choose which to start the game with. You start with the same bonus gold as all random.

You have an ability that lets you swap heroes, has a 3 minute cooldown. You can swap while your current hero is dead to resume with the other hero.

Any gold you gain is added to both heroes. Any gold you lose on current hero is lost on the other hero as well.

Each hero has their own independent item inventories. Each time you swap heroes, the XP gain is synchronized.

You have to be in the fountain to swap heroes (use -tt)





* Removed some residual caster unit vision from various misc abilities

There are various abilities that use caster units in a way that unintentionally provides extra unobstructed vision. These are the abilities that have been fixed:

Unstable Concoction: 400 flying aoe on projectile and 3.34 sec at impact
Ice Shards: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Chakram: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec after expiration (removed)
Phantasm: 1000 flying (reduced to 400) for 1.13 seconds
Pit of Malice: 800 flying for 7 seconds
Waveform: 1000 flying during travel (still has basic vision)
Storm Bolt: 800 flying on projectile (reduced to 225) and 3.34 sec at impact (removed)
Mirror Image: 1000 flying (reduced to 400) for 0.73
Spirit Lance: 800 flying on projectile and 3.34 sec at impact
Requiem of Souls: 1000 ground at each affected target location for 5 seconds
Spectral Dagger: 500 flying (reduced to 200)
Sunder: 1800 flying at both source and target for 3.2 sec
Venomous Gale: 800 flying (reduced to 400)
Earthbind: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Mystic Snake: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at end (removed)
Dream Coil: 1000 flying for 6/8 seconds
Shackleshot: 800 flying on projectile (reduced to 200) and 3.34 sec at impact (removed)
Wall of Replica: 800 flying along the wall length (reduced to 200 ground)
Flamebreak: 800 flying on projectile (reduced to 300) and 3.34 sec at impact (removed)
Deafening Blast: 1200/800 flying on projectile and 1.75 sec at impact
Ghost Ship: 800 flying on projectile (reduced to 400) and 3.34 sec after expiration (removed)

These changes are not done with the direct intention of nerfing or buffing specific heroes. The goal here is to reduce the number of spells that provide excessive vision gamewide (with arbitrary durations in many cases) that were either unintended or not a necessity in the ability's functionality. By fixing or reducing the excess flying vision some of these spell caster units provide, the viability of juking as a mechanic in the game is improved a bit more. That being said, if you feel like specific abilities have strong/valuable gameplay that has grown around them over time and are worth reconsidering, please send your feedback. If there are other abilities you think should have reduced vision, please send that feedback as well.





* Fixed some more dagger/heart issues with Tempest Double
* Fixed a rounding issue with Nethertoxin
* Fixed a rare permabash bug with Tempest Double
* Fixed initial spawn size of Fire Spirit units (visual)
* Fixed some bugs with Shadow Amulet interaction with enemy spells
* Fixed a fatal error with Time Walk
__________________
Мои Insta: [Ссылки скрыты от гостей.]
Бомжы, хватить редачить подписи !)
  Ответить с цитированием Наверх
Ответ


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Powered by vBulletin
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc.
Перевод: zCarot | Дизайн: G-A | Верстка: OldEr
Текущее время: 21:30. Часовой пояс GMT +4.